2013. március 17., vasárnap

22-28. NAP MENÜTERV - A 30 NAPOS VEGÁN KIHÍVÁS






22-28. NAP MENÜTERV
A 30 NAPOS VEGÁN KIHÍVÁS

22. NAP

Reggeli: készíts ismét tofurántottát, amihez fogyaszthatsz pirítóst teljes kiőrlésű kenyérből, esetleg avokádó szeleteket is.

Teljes kiőrlésű tésztából készítsd, és a méz helyett agave szirupot használj!


23. NAP

Reggeli: müzlialap (gabonapelyhek, magok, diófélék), leöntve valamilyen (adalékmentes!) növényi tejjel, banánkarikákkal. Ihatsz hozzá frissen facsart narancslevet is, ha kívánod!

Ebéd: szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, valamelyik korábbi variáció tetszés szerint, vagy kreálhatsz egyénileg is!:-)

Vacsorára magában fogyaszd, kenyér nélkül!

24. NAP 

Reggeli: egy nagy adag friss gyümölcs saláta, tetszőleges gyümölcsökből, kis őrölt fahéjjal, mazsolával megszórva

Ebéd: egy nagy adag zöld leveles vegyes saláta tetszőleges összetevőkből, ehetsz hozzá teljes kiőrlésű pirítóst


25. NAP:

Reggeli: ismét egy jó nagy adag gyümölcs saláta, amibe tehetsz most akár fagyasztott és felolvasztott bogyós gyümölcsöket, amiknek nagy az antioxidáns tartalma! Megszórhatod kis mandulával is!

Ebéd: teljes kiőrlésű szendvics
Kend meg a kenyeret kis vegán majonézzel (pl. kölesmajonéz), tegyél rá leveles salátát, uborkát, paradicsomot, és néhány friss bazsalikomlevelet! Fogyaszthatsz hozzá friss sárgarépa/ zellerszár hasábokat is!


26. NAP 

Reggeli: natúr szójajoghurt dióval, 1 ek. őrölt lenmaggal, és egy közepes banán felkarikázva, fél bögre fagyasztott bogyós erdei gyümölcs.

Ebéd: paradicsomos tészta megszórva 1-2 ek. élesztőpehellyel, és ehetsz hozzá egy nagy tál zöld leveles salátát is, ha kívánod!


27. NAP



Vacsora: nagy adag zöld leveles saláta valamilyen babfélével, diófélékkel és különféle nyers zöldségekkel.

28. NAP
Reggeli: Berlini bundás kenyér mandula-, vagy mogyoró krémmel és banán, alma szeletekkel.
Recept jön!

Ebéd: egy bögre teljes kiőrlésű tészta, ¼ bögre fehér bab, paradicsomkarikák, 1 ek. olívaolaj, kis citromlé, friss bazsalikomlevelek felaprítva, 2 gerezd fokhagyma összepréselve az öntetbe.

Vacsora: nagy adag saláta olajmentes öntettel (citromlé, fokhagyma, só, esetleg fehér mizó krém)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...