2017. február 24., péntek

A 30 Napos Vegán Kihívás - 1-7. nap menü




1.   NAP - szerda
Reggeli:
Diós-erdei gyümölcsös zabkása
Ebéd: rozmaringos főtt csicseri (főtt csicserire kis olívaolaj, citormlé, só, bors, és friss rozmaring, vagy zöldfűszerkeverék), valamilyen gabonával, pl. kuszkusszal és vegyes salátával
Vacsora:
brokkolis - vörös káposztás spagetti
Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

2.   NAP -csütörtök
Reggeli:
aszalt sárgabarackos quinoa-amaránt müzli
Ebéd:
spenótos rizottó
Vacsora:
édesburgonyás sárgarépakrémleves diós petrezselyempesztóval 1-2 szelet pirított barna kenyérrel)
Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

3. NAP - péntek
Reggeli:1-2 szelet pirított teljes kiőrlésű kenyér valamilyen olajos mag krémmel (pl. mandula, kesudió, szezám), és esetleg cukormentes lekvárral (pl. bio cukormentes szilvalekvár, vagy bio agave sziruppal édesített gyümölcslekvár); friss gyümölcs (ezt áttolhatod uzsonnára is)
Ebéd: leves előző napról +
spenótos rizottó előző napról
Vacsora: paradicsomos-gombás polenta (a receptben a paradicsomot rizs/ agave sziruppal édesítsd a nyírfacukor helyett!)
Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

4. NAP
Reggeli:
kiviszószos almatorony
Ebéd:
babkrémes-petrezselyempesztós tekercs
Uzsonna-desszert:
meggyes banánfagyi
Vacsora:
barna rizsgolyók bazsalikomos kesuszósszal
 Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

5. NAP
Reggeli: diós-
banános hajdinamuffin gabonakávés-natúr szójatejes cappuccinoval
Ebéd:
csicserikrémes padlizsán-lasagne
Uzsonna-desszert:
nyers avokádós csokipuding
Vacsora:  
tökmagpástétom friss zöldség szeletekkel, csíkokkal/ teljes kiőrlésű pirítóssal
Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

6. NAP
Reggeli:
- Málnás-amarántos szójajoghurt pirított kókusszal (bármilyen szezongyümölccsel készítheted!)
Ebéd:  savanyú káposztáskölesfasírt
Vacsora:
paradicsomos-gombás polenta (a receptben a paradicsomot rizs/ agave sziruppal édesítsd a nyírfacukor helyett!), akár friss salátával kiegészítve
- Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint

7.   NAP
Reggeli:
napraforgós-mandarinos reggeli kása
Ebéd:
paradicsomos szendvics: 2 szelet pirított barna kenyér közé tegyél felszeletelt paradicsomkarikákat, egész bazsalikom leveleket, zöld leveles salátát, csírákat és megkenheted akár tojásmentes kölesmajonézzel is. 
http://www.vegagyerek.hu/2011/01/tofusalatas-szendvicskrem-es.html
Ha gazdagabban szeretnéd megpakolni, akkor  tehetsz bele akár az előző napi kölesfasírtból is.
Vacsora: tepsiben sült zöldségek: különféle zöldségek, amiket találsz a hűtőben, felaprítva (szezonálisak mehetnek bele nyugodtan, sütőtök, cékla, káposztafélék, répa, stb., figyelj rá, hogy nagy kockákra vágd, ne süljön szét!:-) meglocsolva kis olívaolajjal, hozzá só-bors, és süsd meg a sütőben! Salátát nyugodtan ehetsz hozzá, vagy ha nagyon éhes vagy, valamilyen gabonát is főzhetsz hozzá (rizs, quinoa stb.)!
Ital: 2 l szénsavmentes ásványvíz + zöld, gyümölcs, gyógyteák igény szerint
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...